FAQs

  • 1.Hoelang is de levertijd?
    Dit licht aan het project, heeft u bijvoorbeeld een simpele kast nodig of een complete woning interieur op maat.
  • 1.Hoe gaan wij te werk?
    Om onze projecten gestructureerd te laten verlopen werken wij met een 5 fase stappenplan. Hieronder zullen wij dit stappenplan verder verduidelijken;

    1Inventarisatie; Hierbij zullen wij telefonisch en in een persoonlijk gesprek onderzoeken wat jullie als organisatie beweegt. Hoe ziet de ideale omgeving eruit? Wat moet de uitstraling zijn intern en extern? Afmetingen, huidige installaties, bestaande wanden, bestaande vloeren etc.

    2. In de planvorming wordt vaak een moodboard gemaakt om de juiste sfeer te omschrijven en te kijken of dit bij jullie beleving aansluit. Hierna worden tekeningen gemaakt in 2D en 3D. Tevens maken wij een aantal fotorealistische renderingen. Deze worden doorgesproken en zo nodig aangepast.

    3. Als we plan definitief gemaakt hebben maken we een offerte. Soms loopt fase 2 en 3 wat door elkaar en maken we een offerte om je een idee te geven over de grootte van de investering. Als de offerte akkoord is en in opdracht gegeven wordt gaan we over de de volgende fase

    4. We maken een projectplanning om de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden in de tijd te zetten en zodat iedereen weet waar die aan toe is. Voor ons is een projectplanning van grote belang! We coördineren de leveringen. Zorgen dat er op tijd vakmensen zijn die alles naar binnen brengen en in elkaar zetten. Daarnaast worden iedereen aangewezen kwaliteit te leveren.

    5. Samen met jullie nemen we het geleverde werk door en kijken we of het aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Mogelijk lossen we de laatste opleverpunten op en ronden we het project af.

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we u de beste ervaring op onze website bieden.

Call Now Button